دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ جدید یوحنا به نام برگرد به من

دانلود آهنگ جدید یوحنا به نام برگرد به من

دانلود آهنگ جدید یوحنا به نام برگرد به من با بهترین کیفیت در سمفونی. یوحنا یکی از خوانندگان تازه کار کشورمان به تازگی اولین موزیک جدید خود را به نام آهنگ برگرد به من را در فضای مجازی منتشر کرده است. تاریخ انتشار آهنگ برگرد به من در تاریخ 30 مرداد ماه 1398 می باشد.ترانسرایی و آهنگسازی توسط همین هنرمند سروده شده و تنظم کننده ی این آهنگ زیبا مسعود جهانی ترانسرا و آهنگساز معروف ساخته است . شما دوستان عزیز میتوانید برای دانلود آهنگ برگرد به من که آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از خواننده خوب کشورمان یوحنا است. میتوانید به بخش دانلود آهنگ رفته و این آثار بسیار جذاب را با کیفیت 128 و320  در وب سایت سمفونی دانلود کنید و یا بصورت آنلاین گوش دهید.


Download Music New Yuhanna - Bargard Be Man


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.