دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ حامد زمانی به نام بیزار

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام بیزار

ترانه: حسین متولیان،موزیک: حامد زمانی،تنظیم: راشا تقی پور

Download Music Hamed Zamani - Bizar





برای دانلود و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید


 

متن آهنگ بیزار حامد زمانی:

**از برج و بارو های سیمانی از زنده های مرده دلگیرم**

**ای سنگ آدم ها خدا حافظ با این قطار از شهرتون میرم**

**از عابرای بی صدا خستم اینجا همه مردن پر از روحه**

**باید برم اونجا که تو خاکش هر آدمی که یه برج نه کوهه**

**من گور خوابه زنده ها بودم بسه منو راهی نورم کن**

**دعوت کن این جامونده از راهو از این منه سرگشته دورم کن**

**باید سفر کرد تا تو تا اوج غربت نشینی این شهر ویرون لهم کرد ممد نبودی ببینی**

این شهر از تو خالی شد و درد بعد از تو با ما چه ها کرد من بر نمیگردم از تو ممد به شهر برگرد

**

**از آسمون دودی دنیا تا آسمون آبی پرواز فرق من و تو تو همین جاهاست**

**راهای بسته راهای باز**

**تو ازدحام این شلوغی ها بازار پر از معرکه گیره اونی که از بازار بیزاره یه پاش توی معرکه گیره**

**

**تو آروزهاتو کفن کردی تا آرزوی آخرم باشی سنگر گرفتم از همه جز تو شاید یه جا هم سنگرم باشی**

**

**باید سفر کرد تا تو تا اوج غربت نشینی این شهر ویرون لهم کرد ممد نبودی ببینی**

*

*

**این شهر از تو خالی شد و درد بعد از تو با ما چه ها کرد من بر نمیگردم از تو ممد به شهر برگرد **


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.