دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ چارتار آوازه خوان

دانلود آهنگ چارتار آوازه خوان

دانلود آهنگ جدید چارتار به نام آوازه خوان بهمراه متن آهنگ

Download Song by Chaartaar -Avaazeh Khaan



برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 متن ترانه چارتار به نام آوازه خوان:

*************************************************************

رهایی تا پَر کشیدن ، جز پیوندت ندارم

من رویایی رها تر ، از لبخندت ندارم

تا کِی قفس و غم و دلسردی

منو عادت شبگردی ، تو بگو

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را

در کوچه ات هر شب برپا کردم

شاید فقط شاید ، قلبت به رحم آید

اما چه بی مرحم برمیگردم

به سمتِ دردم

این شعرِ بی سر با ماهِ من از شب

حرفی نزن ، در گوشِ او نگو

باری دگر تر شد چشمانِ من

آوازه خوانی را ، این سعیِ فانی را

در کوچه ات هر شب برپا کردم

شاید فقط شاید ، قلبت به رحم آید

اما چه بی مرحم برمیگردم

به سمتِ دردم 

*************************************************

دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ  با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.