دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ جدید ارسلان عکسات

دانلود آهنگ جدید ارسلان به نام عکسات بهمراه متن آهنگ

Download New Music Arsalan – Aksaat



برای دانلود آهنگ و مشاهده متن آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

متن آهنگ ارسلان به نام عکسات :

************************************

عکسای اخرت

میگه بدون من

حال خوشی داری

یادم نرفته که

رفتی تو آخرش

تنهام نمیذاری

دلگیرم از همه

دلگیرم از تو و

دلگیرم از خودم

تنهایی سختمه

کاشکی از اولش

عاشق نمی شدم

قلبم به جز خودت

دلخوش‌به‌کی بشه

می شد که راهمون

باهم یکی بشه

اصلا نفهمیدم

رفتی که چی بشه

هی فکر‌میکنم مغزم نمی کشه

باز دیدی عاشقم

تا دیدی عاشقم

تنهام گذاشتی

به اینکه بعد تو

چی به سرم میاد

کاری نداشتی

نیستی‌و من هنوز

بی شب بخیر تو

خوابم‌نمیبره

بیشتر که میگذره

فکر تو از سرم

بیشترنمیگذره

قلبم‌به‌جز خودت

قلبم به جز خودت

به جز خودت

به جز خودت

نمیکشه

اصلا نمیکشه

*************************************


دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320



 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.