دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عارف به نام دیدار آخر

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عارف به نام دیدار آخر بهمراه متن آهنگ

Download New Music Aref – Didare Akhar

  

متن آهنگ عارف دیدار آخر :


یک شب آیم من دوباره بر در کاشانه ی تو مینشینم بار دیگر روبه روی خانه ی تو


چون بیایی میشناسم سایه ات را روی شیشه روی ایوان میخرامی نازنین تر از همیشه


خیره میگردد ولی نا آشنا چشم تو بر پیکر لرزان من


میکنی بیگانگی و میرود اشک من بر گونه ی سوزان من


گرچه نشناسی دگر این خسته ی ژولیده مو را


پیش رو میبینی اکنون قصه ی سنگ و صبورا


بر تن ره مینویسم آمدم من بار دیگر


تا بشوید هستی ام را گریه ی دیدار آخر


دانلود با کیفیت 128


دانلود با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.