دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان به نام حرف دلم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان به نام حرف دلم بهمراه متن آهنگ


Download New Music Hamed Pahlan – Harfe Delam

  

متن آهنگ حامد پهلان حرف دلم :


امشب میگم حرف دلمو


میمیره دلم واسه چشات قربون اون لهن حرفات


آخ دلم رفت واسه تو سخت میخوام تو باشی خوشبخت


امشب میگم حرف دلمو بت میگم من عشق دلمو


اصلا میگم دوست دارمو عشقم


امشب میگم حرف دلمو بت میگم من عشق دلمو


اصلا میگم دوست دارمو عشقم


اونی که تو دنیا دلم بهش خوشه اون ینفر فقط تویی


اونی که هی یواش یواش آره با کاراش دیوونم میکنه فقط تویی


امشب میگم حرف دلمو بت میگم من عشق دلمو


اصلا میگم دوست دارمو عشقم


امشب میگم حرف دلمو بت میگم من عشق دلمو


اصلا میگم دوست دارمو عشقم


دانلود با کیفیت 128


دانلود با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.