دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود موزیک و موزیک ویدئو

در این وبلاگ قصد دارم که بهترین موزیک های ایرانی و خاجی رو برای شما عزیزان قرار بدم

دانلود آهنگ جدید محب به نام ماه پیشونی

دانلود آهنگ جدید محب به نام ماه پیشونی بهمراه متن آهنگ

Download New Music Moheb – Mah Pishouni


برای دانلود آهنگ روی ادامه مطلب کلیک کنید

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128


دانلود آهنگ با کیفیت 320


متن ترانه محب به نام ماه پیشونی

احساس دلبرت چشمای آذرت برده عقل از سر من 

از همه گلا سری از همه دلرباتری فرشته ای تو دلبر من


اگه باشی کنارم دیگه غمی ندارم همیشه تو هوای تو بهارم

تویی که نازنینی تویی که بهترینی میخوام جونمو پای تو بذارم


شدم خراب اون چشات

مست شراب خنده هات

تو بمون با من همیشه

مثل تو پیدا نمیشه


خوش اومدی ماه پیشونی

به قصه و دنیای من

شده پر از چشمای تو

بیداری و رویای من




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.